بازم برای شما
نوشته شده توسط : حامد

salam dustaie azizam,inam matalebi ke gholesho dade budam,albate nazarat shoma vasam kheili moheme,age lotf konin ba tavajoh b niaze shoma matalebe tazeei ezafe konam,khaheshan dar nazarsanjie be zaher sadeie man sherkat konid,kharjesh faghat 1 kilike.mamnunam





:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 251
|
تعداد امتیازدهندگان : 87
|
مجموع امتیاز : 87
تاریخ انتشار : 22 / 7 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نگار در تاریخ : 1389/9/17/3 - - گفته است :
سلام داداشی خوبی
جدا ببین من میگم شهریوری ها گلن همینه دیگه
مرسی داداش گلم اومدی پیشم
سریع اومدم که یه موقع شکست استغفرالله
خدا نصیب گرگ بیابون نکنه
ایول بابا
قربون داداش گلم که مثل خودمه برم
من لینکت کردم
بعدش خودم باید خودمو لینک کن ایول چه باکلاس
خوب الان لینک میکنم

قربونت بای تا های

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا کریمی در تاریخ : 1389/9/1/1 - - گفته است :
خواهش وظیفمه . اشکالی نداره عزیز

/weblog/file/img/m.jpg
مهسا کریمی در تاریخ : 1389/8/15/6 - - گفته است :
سلام عزیز وبلاگ خوبی داری تبریک میگم. لینکت کردم اگه خواستی من و با اسم ▒▓▓ ๑۩۞۩๑ معجزه عشق ๑۩۞۩๑ ▓▓▒ لینک کن عزیز . مرسی که بهم سر زدی.

/weblog/file/img/m.jpg
hamed در تاریخ : 1389/8/15/6 - - گفته است :
khastam vase har gheshri matlab bezaram

/weblog/file/img/m.jpg
الهام در تاریخ : 1389/8/15/6 - - گفته است :
وبت خوبه ولي يه كم شلوغ نيست؟

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1389/8/12/3 - - گفته است :
ســــــــــــــــــلام.... خوبی....

عزیزم وبلاگ زیبایی داری..

بی تو
بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

هر چه می خواهیم " آری " از همین امروز

از همین امروز ، مال ماست ، می دانی؟

گرچه من ، یک عمر همزاد عطش بودم

روح تو ، هم سایه دریاست می دانی؟

دوستت دارم!» همین !!! این راز پنهانی

از نگاه ساکتم پیداست ، می دانی؟

عشق من ! بی هیچ تردیدی بمان با من

عشق یک مفهوم بی « اما» ست ، می دانی؟


راستی بهم سر بزنی ها...

زودی بــــــــــــــــــــیا..


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: